söndag 27 april 2014

Pärlor och smycken

Så var då påsk helgen över och nu börjar det klia i fingrarna ordentligt efter att vara ute i naturen och i trädgården. Men jag fick en leverans med lite nya pärlor så innan jag tar riktigt tag i alla rabatter som behöver rensas och växter som behöver tas om hand så var jag bara tvungen att knåpa ihop ett par halsband och armband av de nya pärlorna.
Här kommer lite bilder på de nya smyckena jag gjort i helgen:

Armband med kuber i färgat glas och silverfärgade rör pärlor
21 cm, 70 kronor

Armband med vita vaxade glaspärlor, transparenta kuber med en silversida
 samt silverfärgade mellandelar. 21 cm 70 kronor

Snäckskals-halsband i härliga somriga färger.
42 cm, 120 kronor






Halsband med svarta vaxade glaspärlor (10mm)
med mönstrad kub som mitt-pärla.
42 cm, 100 kronor

Om någon är intresserad av att beställa något av våra produkter stickat, virkat, smycken etc så går det jättebra, fyll i kontakt formuläret på bloggsidan så återkommer vi så fort som möjligt med svar och mer information.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar